FIZIČKO ARHIVIRANJE DOKUMENTACIJE - UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA

Fizičko arhiviranje dokumentacije zahtijeva efikasnu organizaciju i promišljenu metodologiju, praćenu solidnim resursima. Savjetuje se da kontaktirate profesionalca koji će vam pomoći da razvijete i implementirate svoje procese upravljanja fizičkim dokumentima i arhiviranja.

Možemo vam efikasno i dugoročno pomoći u upravljanju vašim arhivama.

Archivist busy with physical records archiving.

Outsourcing u upravljanju vašim fizičkim dokumentima će vam omogućiti da uštedite vrijeme i prostor i povećate efikasnost, a da pritom ostanete potpuno sigurni.

Štaviše, naši procesi vam garantuju potpunu sledljivost vaših fizičkih dokumenata. Upravljanje i čuvanje dokumenata je profesija za sebe koja zahtijeva specijalizovane vještine i stručnost, uključujući arhivsku, organizacionu, logističku, IT, regulativu ili iz oblasti nekretnina.

Pružamo kompletan asortiman usluga arhiviranja dokumentacije, upravljanje životnim ciklusom arhive vaših dokumenata, od digitalizacije i skladištenja do uništenja. Rješenje po principu ključ u ruke koje će koristiti vašem poslovanju.

Pogledajte takođe: 8 razloga zašto je upravljanje dokumentacijom neophodno za vlasnike preduzeća
Pogledajte takođe: Zašto biste sada trebali razmotriti upravljanje dokumentacijom
Pogledajte takođe: Istorija riječi – Arhiviranje
Pogledajte takođe: Fizičko ili digitalno upravljanje dokumentacijom: Kako odabrati?

Kontaktirajte nas

Upravljanje fizičkim dokumentima od A do Ž

AGS Records Management može garantovati pojednostavljene procese, lak pristup i sigurnost vaših dokumenata
Homme en uniforme et casquette rouge portant une boîte d'archives

PRIKUPLJANJE/IMPLEMENTACIJA DOKUMENTA

Prenos i rukovanje

  • Usklađivanje logističkih i ljudskih resursa na osnovu vaših prostorija i potreba

Sortiranje, inventarizacija i pakovanje dokumenata u kutije

  • Klasifikacija prema definisanoj klasifikacionoj matrici
  • Pakovanje u kutije prilagođene vašim dokumentima
  • Jedinstvena dodjela bar koda za svaki dokument

Snimanje podataka

  • Obrada inventara
  • Integracija u našu bazu podataka
  • Omogućavanje online pristup inventaru

Naše rješenje nudi automatsku ili poluautomatsku kontrolu i mogućnost statističke analize da li brief odgovara pruženoj usluzi.

Classement et stockage d'archives sécurisé

SIGURNO SKLADIŠTENJE DOKUMENTACIJE

Način skladištenja

  • Skladištenje upakovane dokumentacije na metalnim policama

Zagarantovana sigurnost

  • Detekcija i zaštita od upada i požara
  • Redovna fumigacija i tretman protiv štetočina
  • Sigurnosne instalacije provjerene od strane akreditovanih kompanija
  • Nasumična lokacija kutija

Povjerljivost

  • Anonimnost evidencije klijenata
  • Sistem upravljanja pristupom

Mogućnost instalacije skladišta za fizičko arhiviranje u vašim prostorijama.

Transfert de fichier sur le cloud

USLUGE ARHIVIRANJA DOKUMENTACIJE

Pristup i administrativna obrada

  • Web-interfejs koji vam omogućava da upravljate svojom dokumentacijom
  • Personalizovani nivoi pristupa za vaše zaposlene

Komunikacija

AGS Records Management vam nudi uslugu skeniranja dokumenata.

Destruction d'archives sécurisée

UNIŠTAVANJE POVJERLJIVIH DOKUMENATA

Uništavanje dokumentacije odnosi se na dokumente čiji je zakonski rok čuvanja istekao ili na povjerljive dokumente koje je potrebno usitniti.

Predložena su različita rješenja:

  • Reciklaža
  • Brušenje ili sabijanje

Što podrazumijeva:

  • Ovlašćenje za uništavanje od strane ovlašćenih lica
  • Izdata potvrda o uništenju
Contact